Same konkrety. Bez lania wody. Wskazówki od osób, które osiągnęły sukces tworząc i sprzedając kursy internetowe. Praktyczne porady poparte doświadczeniem najlepszych w tym biznesie.
Czego tak na prawdę potrzebujesz by stworzyć kurs, który odniesie sukces? Jakie są kluczowe elementy, bez których rozpoczynanie działań może nie mieć sesnu?
Czy bez profesjonalnego sprzętu da się przygotować jakościowy produkt, który zechcą kupić Twoi klienci? A może wcale nie musi to być kurs w formie wideo?
Promocja kursu zaczyna się jeszcze zanim on powstanie i jest to kluczowy element sukcesu jego sprzedaży. Dowiedz się zatem: jak zainteresować ludzi swoim kursem i kiedy zacząć jego promocję?
Praca nad kursem nie kończy się, gdy zamkniesz sprzedaż. Wręcz przeciwnie, to dopiero początek budowania produktu, który może być nie tylko dobry, ale wręcz wyśmienity...
Praktycy biznesu, twórcy internetowi, z niejedną kampanią sprzedażową na koncie!
Od kilku lat pomaga kobietom ogarnąć Lightrooma. Wydała kurs, w którym uczy, jak w prosty sposób organizować swoje zdjęcia, przygotowywać je do obróbki i zrobić prosty, ale skuteczny retusz.
Pasjonat uczenia się, rozwoju i działania. Jego blog skierowany jest do wszystkich, którzy chcą żyć pełnią życia. Wydał już 5 kursów online na temat biznesu online i sprzedaży na Amazonie.
Pasjonatka rozwoju i edukatorka przyszłości. Stworzyła #DigitalGirlsAcademy, w której pomaga rozwijać biznesy online oparte o produkty cyfrowe. Stworzyła 13 unikalnych autorskich programów i formatów rozwojowych.
Pomaga innym uczyć się angielskiego i niemieckiego. Ma ponad 10 lat doświadczenia w nauczaniu w szkołach państwowych i prywatnych. Jest autorką projektu Jestem Wystarczająco Dobra.
Fotografka, wykładowca i artystka. Uczy kobiety, jak robić fajne zdjęcia prosto i szybko - także telefonem. Wydała kurs, w którym krok po kroku pokazuje najważniejsze fotograficzne parametry.
Pomaga zmieniać nawyki na dobre, przy wykorzystaniu mechanizmów gier oraz narzędzi i technik automotywacji. Stworzyła kurs skierowany do osób zdeterminowanych, by osiągnąć swój cel.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Michał Jaworski, ul. Bielawy 22, 62-530 Kazimierz Biskupi, e-mail: kontakt@upsell.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności. Ponadto, odnajdziesz je w wiadomości potwierdzającej zapis do newslettera.